"У навуцы вылучаюць тры разнавіднасці рэспубліканскай формы кіравання: парламентарную, прэзідэнцкую ды змяшаную. Змяненні ў Канстытуцыю 1996 г. усталявалі іншую — суперпрэзідэнцкую. Папрацаваўшы, можна знайсці яшчэ краіны, дзе яна сустракаецца. У такой рэспубліцы, па сутнасці, адмаўляецца прынцып падзелу ўлад, прэзідэнт не толькі ажыццяўляе выканаўчую ўладу, але і мае значныя паўнамоцтвы ў заканадаўчай ды судовай галінах. <...>
Лукашэнку Канстытуцыя ў рэдакцыях 1996 і 2004 гг. была патрэбна, каб узурпіраваць уладу, яна для яго сродак і не больш таго. У прэзідэнта Беларусі нізкі ўзровень прававой свядомасці, што асабліва відавочна правазнаўцам, ён заўжды ставіў мэтазгоднасць ва ўласным разуменні вышэй законнасці.
Памятаючы пра ранейшыя змяненні ў Канстытуцыю, можна рабіць высновы аб сутнасці змяненняў, анансаваных уладай цяпер.<...>"
( Иван Пляхимович "РЭФЕРЭНДУМ. Канстытуцыя ў маім жыцці і жыцці маёй краіны" статья опубликована в naviny.by)
______________________
На вебинаре поговорим о том, к чему стремится власть анонсировав поправки в Конституцию, у кого в итоге останется вся власть, какие поправки популистского толка будут прикрывать настоящий смысл поправок в Коснтитуцию, могут ли внести нормы о гарантиях для экс-президента и еще о много другом.